Ads 468x60px

piątek, 10 maja 2013

ROZDANIE CZAS ZACZĄĆ

Witam witam wszystkich bardzo serdecznie :)

W związku z tym, że stuknęło 5000 wyświetleń mojego bloga i niezmiernie się cieszę, że jesteście ze mną kochani urządzam rozdanie.

Wybaczcie mi może nieatrakcyjność rozdania ale jest to moje pierwsze i mam nadzieje nie ostatnie.





Jako, że nie mam jeszcze zbytniego doświadczenia w tej kwestii jaki i mój blog jest stosunkowo świeży w rozdaniu udział bierze co następuje:




Wybaczcie, że są to jedynie próbki ale mam nadzieję że spotkają się z Waszym zainteresowaniem.

Dla wszystkich chętnych mam do rozdania dwa takie zestawy w których skład wchodzą:


  • żel sport pod prysznic dla panów - 2 szt
  • szampon dla mężczyzn - 2 szt
  • intensywnie łagodzący balsam po goleniu - 2 szt
  • maska intensywne wygładzanie do włosów niesfornych - 3 szt
  • szampon intensywne wygładzanie do włosów niesfornych - 3 szt
  • żel do mycia ciała i włosów dla dzieci - 3 szt
  • krem na dzień i na noc do skóry bardzo suchej/podrażnionej - 4 szt
  • próbka wody toaletowej TOUS SensalTouch  - 1szt
  • ulga dla skóry wrażliwej, krem łagodzący na dzień SPF 20 - 9 szt
  • Vichy idealia BB creme odcień jasny - 1 szt
  • Vichy idealia BB creme odcień ciemny- 1 szt
  • różany krem intensywnie nawilżający  30+ - 5szt
  • krem nawilżający przeciwzmarszczkowy 40+  - 3szt
  • krem przeciwzmarszczkowy 50+  - 4 szt
  • kem oliwkowy przeciw zmarszczkom 30+  - 2 szt
  • krem nawilżający z kwasem hialuronowym 30+  - 3 szt
  • krem ujędrniający przeciw zmarszczkom 30+  - 2 szt
  • sucha cera krem na dzień i na noc - 1 szt
  • eko nawilżanie krem na dzień - 1 szt
  • intensywny krem przeciwzmarszczkowy pod oczy i na powieki - 1 szt
  • ceramidowy krem regenerujący na noc -1 szt
  • krem rekonstruktor na noc - 1 szt
  • przeciwzmarszczkowy krem na dzień Soraya 30+  - 5 szt


To by było na tyle, myślę że zestaw jest dość okazały.

Rozdanie potrwa do 31 maja, wyniki postaram się podać w następnym dniu

Aby wziąć udział w rozdaniu należy :
  • zostać publicznym obserwatorem bloga
  • polubić mnie na Facebooku - ooo TUTAJ
  • zamieścić na blogu informację o rozdaniu 
  • wpisz się w komentarzu podając nicka pod jakim obserwujesz bloga i lubisz Facebooka, link do informacji o rozdaniu oraz email kontaktowy
  • w zabawie mogą brać udział tylko osoby posiadające bloga 


Dwie osoby, które otrzymają powyższe identyczne zestawy wylosuje moja córcia. Rozdanie dojdzie do skutku w przypadku min. 60 zgłoszeń.

powodzenia



0 komentarze:

Prześlij komentarz