Ads 468x60px

niedziela, 5 maja 2013

Jednorazowe maty do karmienia - Opinia

Od Gumowej Kaczuszki otrzymałam do przetestowania Jednorazowe maty do karmienia.









Kaczuszka pisze o matach tak:

" Jednorazowe maty do karmienia Babymoov

Bardzo praktyczne i wygodne.
Szczególnie w podróży i przy wizytach z dzieckiem u znajomych :)
W opakowaniu 24 sztuki.

Mata stanowi skuteczne i nie stresujące małego dziecka zabezpieczenie w trakcie karmienia. Ultra chłonny 3-warstwowy materiał z podkładem z ceratki nie przepuszczający większych ilości płynów, 2 paski z klejem ułatwiające zamocowanie."

A teraz napiszę Wam co ja o nich sądzę :)

Maty wykonane są z dosyć grubego bardzo chłonnego materiału przypominającego gruby papier.
Mają bardzo przyjazne dla dziecka wzorki w tym przypadku uśmiechnięte pływające rybki.


Mata jest bardzo praktyczna i łatwa w montażu.

Aby zamontować matę należy ze spotniej strony zdjąć folię zabezpieczającą pasek z klejem






I po prostu przyklejamy ją do stołu. 

Klej nie jest zbyt mocny więc możemy matę również przykleić na obrus. Strasznie żałuję, że nie otrzymałam mat przed świętami ponieważ bardzo ucierpiał obrus w miejscu gdzie siedziała córcia. 

Gumowa kaczuszka pisze, że mata jest jednorazowa, powiem Wam szczerze, że ja swoich używałam wielokrotnie i nie straszna im rozlana zupa. 




Moja córka nie lubi podkładek na stół ale ta mata skradła jej serce, jak widzicie rybki spodobały się również Madzi małemu kuzynowi, który chciał się z nimi pobawić :)

Mata świetnie sprawdza się w domu, w gościach a także w restauracji.

Cena jest bardzo przystępna za 24szt zapłacimy 27,50zł co daje nam 1,15 za jedną matę.

Moja bratowa zapowiedziała już że zakupi maty dla swojego smyka.


Zapraszam na stronę produktu
oraz Fanpage Gumowej Kaczuszki

Gumowa Kaczuszka

0 komentarze:

Prześlij komentarz