Ads 468x60px

niedziela, 12 maja 2013

Etui Mam Pacifier Pod - opinia

W ramach współpracy z MAM Polska otrzymałam do przetestowania etui na smoczek.

MAM o sobie:

"
Historie wielkich sukcesów często biorą swój początek od śmiałych wizji –zupełnie tak jak miało to miejsce w przypadku austriackiego producenta produktów dla dzieci MAM.
W połowie lat siedemdziesiątych rodzice kupujący akcesoria dla swoich pociech stawali przed trudnym problemem – czy wybrać atrakcyjny design, czy może medycznie przetestowaną funkcjonalność produktu. Obie cechy wydawały się równie istotne, lecz dostępne na rynku produkty nie były w stanie ich połączyć.
Przełom rozpoczął się w 1976 roku od pomysłu Petera Rohriga, który zestawił ciekawy design z optymalną funkcjonalnością i medyczną wiedzą. Wraz z zespołem naukowców, pediatrów oraz projektantów, austriacki inżynier plastyczny wykreował pierwszy smoczek MAM. Wyznaczył tym samym nowe standardy w dziedzinie wzornictwa i funkcjonalności produktów dziecięcych.
Obecnie około 40 milionów produktów MAM jest sprzedawanych w ponad 30 krajach, na wszystkich kontynentach świata. MAM posiada 8 filii w Europie, USA i Ameryce Południowej, a także jest liderem rynkowym w dziedzinie smoczków dziecięcych w USA i wielu krajach europejskich.
Dobre wzornictwo i funkcjonalność wyznaczająca standardy oraz innowacyjność techniczna sprawiają, że MAM jest rozpoznawany wśród światowych ekspertów. Ostatnim osiągnięciem MAM było uzyskanie prestiżowej, brytyjskiej nagrody za doskonałość „Mother & Baby Award for Excellence”. Model smoczka MAM Air zdobył austriacką nagrodę „Adolf Loos State Prize for Design” za wzornictwo. Dyrektor Generalny (CEO) Peter Rohrig podkreślił wagę tych nagród mówiąc: „Czujemy się ogromnie uhonorowani tymi nagrodami. Satysfakcja rodziców "



Każda mama wie jak ważne jest utrzymanie smoczka w czystości.

Gdy idziemy na spacer i zabieramy ze sobą smoczek musimy go jakoś przechowywać w momencie gdy dziecko z niego nie korzysta.
Etui MAM Pacifier Pod od MAM Polska jest idealny na takie właśnie okazje.


Pudełko jest dosyć sztywne dzięki czemu smoczek nie ulegnie uszkodzeniu. Z łatwością zmieszczą się dwa smoczki.


Dzięki zapięciu na zameczek dostęp do smoczka jest bardzo łatwy. Rączka z rzepem jest bardzo praktyczna, możemy etui przyczepić do rączki w wózku, torebki czy też szlufki w spodniach.







U nas w domu maluszek używa etui jako grzechotki, ciągle ciumka zapięcie :)





cena ok. 33zł

Cena jest dosyć wysoka, ale płacimy tutaj za doskonałą jakość wykonania produktu oraz za markę

Etui możecie kupić w sklepie MAM baby w trzech różnych kolorach.

0 komentarze:

Prześlij komentarz