Ads 468x60px

piątek, 22 marca 2013

Zestaw do manicure dla dzieci - opinia

Od firmy Akuku otrzymałam do przetestowania trzy rzeczy. Dzisiaj przedstawię Wam jedną z nich a jest to zestaw do manicure.







Bardzo się ucieszyłam z tej przesyłki ponieważ po 2 latach intensywnego używania nasze nożyczki się trochę jak by o powiedzieć zbuntowały i odmówiły dalszej posługi.

W skład zestawu wchodzi:

- nożyczki z zaokrąglonymi końcami
- mała obcinaczka do paznokci
- pilniczek

Wszystko jest zapakowane w bardzo poręczne estetyczne plastikowe  pudełeczko, dzięki któremu czy w domu czy w podróży wszystko jest na swoim miejscu i nie musimy się już obawiać że będziemy godzinę szukać nożyczek w kosmetyczce. Wszystko jest tak poukładane, że bez problemu wyciągniemy dokładnie to czego akurat potrzebujemy.



Nożyczki są wykonane z wysokiej jakości materiału, są bardzo ostre i wspaniale radzą sobie z paznokciami zarówno noworodka jak i starszego dziecka. Dzięki zaokrąglonym końcom nie zrobimy krzywdy naszemu dzieciątku.

Obcinaczka to jest prawdziwe zbawienie dla mnie. Do tej pory paznokcie mojej córce obcinałam nożyczkami. Przy rączkach jeszcze jako tako godziła się na obcinanie, ale jak przyszła kolej na obcinanie paznokci u nóg to dopiero była niekończąca się batalia. Wyrywanie nóżek, ucieczki, krzyki itd. Odkąd mam obcinaczkę moja córcia sama ściąga skarpetki żeby obciąć paznokietki. Wystarczy powiedzieć "teraz mama zrobi klik klik" i gotowe. Obcinaczka także jest dosyć ostra ale nie sposób zrobić nią krzywdy dziecku.

Pilniczek - jak wiadomo małemu dziecku ciężko jest równiutko obciąć paznokcie, zwłaszcza jak wyrywa rączki. i tutaj z pomocą przychodzi nam pilniczek. Dzięki niemu możemy wyrównać wszelkie niedoskonałości powstałe po obcinaniu pazurków.

produkt przeznaczony dla dzieci w wieku 0+
cena: ok. 10zł w zależności od sklepu


zapraszam na ich stronę http://www.akuku.com.pl/


0 komentarze:

Prześlij komentarz