Ads 468x60px

sobota, 2 marca 2013

Musli owsiane daktyle i migdały - opinia

Dzisiaj przedstawię Wam moją opinię na temat *Musli owsiane daktyle i migdały*, którego producentem jest firma VIVI.

Opakowanie 325g zawiera :

* płatki owsiane
* płatki jęczmienne
* płatki żytnie
* suszone daktyle
* płatki migdałów
* otręby pszenne granulowane z jabłkiem
* siemię lniane
* rodzynki
* jabłka




Na opakowaniu znajdziemy tabelę wartości odżywczych a w niej :

Jak zapewnia producent "  Mieszanka daktyli i migdałów wpływa korzystnie nie tylko na pracę mózgu i lepszą koncentrację, ale także dostarcza wielu witamin i składników mineralnych. Daktyle ze względu na wysoką zawartość błonnika wpływają korzystnie na przemianę materii. Z kolei migdały stanowią cenne źródło jedno- i wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, które obniżają poziom złego cholesterolu LDL we krwi."

Musli możemy przygotować z odrobiną mleka bądź wody.Możemy dodać do jogurtu naturalnego. Jest także  doskonałe jako zdrowe małe co nieco do "pochrupania" bądź po prostu jako przekąska.

Doskonale sprawdza się jako  składnik ciastek zbożowych,na  które przepis zamieszczę za kilka dni - tylko zbiorę się w sobie żeby je zrobić.

Na dobry początek dnia aby mieć dużo energii na start w pracy bądź w domu by zająć się dzieckiem najlepiej zjeść miseczkę musli jak sama na sobie zauważyłam  daje niezłego kopa energetycznego.
Jestem właśnie na etapie odchudzania przed letniego :) więc bardzo się ucieszyłam z otrzymanej od VIVI przesyłki. W samą porę otrzymałam musli gdyż akurat postanowiłam zacząć zdrowo się odżywiać. Mam nadzieję, że do lata wygląd mojej sylwetki się znacznie poprawi :)


Plusy: 
  • reguluje pracę jelit
  • nie obciąża żołądka
  • nie jest kaloryczny
  • daje kopa energetycznego na dzień dobry

Minusy:

dla mnie brak


A tym czasem zapraszam Was

Na stronę producenta http://www.vivi.com.pl/

oraz ich fan page na Facebooku https://www.facebook.com/pages/Jedz-i-u%C5%9Bmiechaj-si%C4%99/225669237448135 

0 komentarze:

Prześlij komentarz