Ads 468x60px

czwartek, 7 marca 2013

Cień do powiek - Lambre

Cień do powiek w płynie to kolejny kosmetyk jaki otrzymałam od firmy Lambre.


cena: 15zł
kolor: No 1 - blask księżyca


Cienie do powiek na rynku są różne, sypkie, w kremie a także w płynie jak widzicie ja otrzymałam ten ostatni i jestem z niego szalenie zadowolona. Aby olśnić mężczyznę wystarczy odpowiednio wykonany makijaż dzięki, któremu nasze spojrzenie będzie przenikliwe i hipnotyzujące.
Taki właśnie makijaż oczu można wykonać za pomocą cienia w płynie firmy Lambre International.

Kolor blask księżyca śmiało można nazwać kameleonem ponieważ  w pakowaniu wygląda jak by był brudno biały natomiast po nałożeniu na powiekę jest biało-perłowy z błękitną poświatą.


Dzięki pędzelkowi (takim jakie są w popularnych błyszczykach) nałożenie cienia na powiekę jest niezwykle proste.








plusy: 


  • łatwa aplikacja
  • brak problemu z sypiącym się cieniem na policzki podczas nakładania cienia
  • ładnie się rozprowadza po powiece
  • brak efektu "twarożku" - miałam kiedyś podobny cień innej firmy i szybki się zrolował na powiece
  • długo się utrzymuje na powiece od rana do wieczora nie przeszkadzają mu przebieranki ani inne całodzienne czynności
  • lekki, nie czuć że się go ma na powiece

wady:

dla mnie brak














  zapraszam do odwiedzin 
strony http://pl.lambre.eu/ 
Fan page https://www.facebook.com/LAMBRE.eu?ref=ts&fref=ts 
oraz do obejrzenia katalogu  http://pl.lambre.eu/cataloge/

0 komentarze:

Prześlij komentarz