Ads 468x60px

niedziela, 24 marca 2013

Bingo Spa - kolagenowe serum do mycia włosów - opinia

Kolejnym już ostatnim produktem jaki otrzymałam do przetestowania od banners/BingoSpa.png jest " Kolagenowe serum do mycia włosów"







Producent o tym produkcie pisze w następujący sposób  " Rekonstruujące i nawilżające serum do mycia włosów BingoSpa Skuteczne, bo bogate w kolagen, który wspomaga proces odbudowy włókna włosa.
Kolagen jest białkiem o bardzo podobnej budowie do
białek tworzących strukturę włosa.
Dzięki temu tworzy cieniutki film ochronny na powierzchni włosów, który zwiększa zatrzymanie wilgoci i jednocześnie chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia przywracając włosom jędrność, elastyczność i miękkość w dotyku."

Sposób użycia nie jest w żaden sposób skomplikowany na opakowaniu czytamy " Na zmoczone włosy nanieść serum i delikatnie myć przez 2-3 minuty, spłukać wodą. W razie potrzeby czynność powtórzyć. Po umyciu można zastosować mleczko lub odżywkę"


Moja opinia: 


Zacznę może od tego co mnie najbardziej zraziło w tym produkcie. Chodzi mianowicie o to, że przynajmniej w moim przypadku zachodzi absolutna konieczność nałożenia jakiejkolwiek odżywki do włosów, ponieważ włosy są sztywne. Jest to niestety efekt, którego nie jestem w stanie znieść na mojej głowie.

Ale wróćmy już do meritum.

Kolagenowe serum do mycia włosów przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Do tej pory miałam włosy połamane, zniszczone, z rozdwajającymi się końcówkami a po wysuszeniu robiła mi się gigantyczna szopa, którą okiełznać mogłam tylko prostownicą a i to nie było łatwe.

Może nie od pierwszego ale gdzieś od 5 mycia zaczęłam zauważać znaczną poprawę na mojej głowie. Jeszcze mam zniszczone włosy ale jest już z nimi o niebo lepiej. Nie puszą się już tak bardzo jak wcześniej i ich ułożenie nie jest już dla mnie koszmarem. Rozdwojone końcówki powoli znikają i można zauważyć poprawioną kondycję włosa. Na szczotce nie widzę już tylu połamanych włosów.

Produkt jest naprawdę godny polecenia.


Zapraszam serdecznie do sklepu internetowego : http://www.bingosklep.com/index.php
oraz ich profil na Facebooku: https://www.facebook.com/pages/BingoSpa-Polska/453101484735693?ref=ts&fref=ts


banners/BingoSpa.png

0 komentarze:

Prześlij komentarz