Ads 468x60px

piątek, 22 marca 2013

Zapachowa saszetka do odkurzacza - opinia

Kilka dni temu otrzymałam przesyłkę od firmy Ogród Zapachów.

W ramach współpracy firma ta przesłała mi osiem saszetek zapachowych do odkurzacza w dwóch zapachach.


Mango i papaja oraz biała lilia i magnolia.

Poniżej przedstawię Wam sposób użycia :)



1. Bierzemy jedną saszetkę zapachową


 2. odrywamy górną część  i wysypujemy zawartość torebki na dywan co ważne - przed odkurzaniem




  3. wciągamy do odkurzacza granulki znajdujące się na naszym dywanie tudzież innej podłodze

 4. odkurzamy dokładnie dywan.


Za każdym razem jak odkurzałam mieszkanie z odkurzacza (pomimo jego wcześniejszego opróżnienia) wydobywał się nieprzyjemny duszący zapach kurzu. Przez to nie lubiłam odkurzać i tą czynność zwalałam zawsze na męża (niech on się męczy - a co! )

Jednak od kiedy otrzymałam powyższe saszetki odkurzanie stało się dla mnie przyjemnością. Wierzcie albo nie ale od poniedziałku codziennie odkurzam całe mieszkanie.

Granulki są bardzo wydajne. W poniedziałek "wciągnęłam" je do odkurzacza i do dzisiaj pachną. Jak tylko włączam odkurzacz od razu pomieszczenie wypełnia się przyjemnym egzotycznym zapachem mango i papaji. Zapach jest przyjemny, nie duszący i utrzymuje się przez dłuższy czas po odkurzaniu.



Zapraszam na fan page: https://www.facebook.com/OgrodZapachow

oraz stronę: http://www.ogrodzapachow.pl/

0 komentarze:

Prześlij komentarz