Ads 468x60px

wtorek, 12 lutego 2013

Nowa współpraca Beerfingers

W piątkowy wieczór odwiedził mnie kurier z całkiem sporą paczką

Ku wielkiej radości mojej rodzinki w Paczce znalazłam moją nową współpracę z firmą BEERFINGERS


 Firma Beerfingers jest producentem podwójnych paluszków. W swojej ofercie mają paluszki z sezamem, makiem, solą oraz oblane czekoladą ja otrzymałam te pierwsze.

Powiem szczerze, że od momentu nawiązania z tą firmą współpracy byłam pewna że do testowania dostanę 2 paczki paluszków i to będzie wszystko.

Jak otworzyłam przesyłkę byłam bardzo mile zaskoczona gdyż w kartonie było aż 20 paczek paluszków - zobaczcie sami:



Pamiętam jak w podstawówce kupowałam paluszki w sklepiku szkolnym i jaką radość sprawiało mi znalezienie "podwójnego paluszka"  niestety w tamtych czasach był to tylko czysty przypadek bo paluszki się skleiły podczas produkcji.

Firma Beerfingers produkuje takie paluszki specjalnie, u nich nie jest to przypadek że paluszki są podwójne.

Przez weekend moja rodzinka zjadła prawie wszystkie paluszki jakie dostałam.

Mąż, który uwielbia paluszki z sezamem był po prostu zachwycony i nie mogłam go oderwać od pałaszowania tych smakołyków.


 Wszystkie paluszki jakie znajdziemy w paczce są podwójne (w żadnej paczce nie było inaczej) i są hojnie obsypane sezamem.
Paluszki są kruche i chrupiące dzięki czemu moja córcia spokojnie poradziła sobie z ich pogryzieniem.
Paluszki z sezamem mają ogólnie swój własny specyficzny smak, ale te są inne niż wszystkie.

Mój mąż powiedział, że są to najlepsze paluszki jakie kiedykolwiek jadł.


Wybieram się na poszukiwanie paluszków Beerfingers po sklepach moim celem jest znalezienie tych w polewie czekoladowej :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz