Ads 468x60px

wtorek, 26 lutego 2013

Karma Grand Vital - opinia

Dzisiaj przedstawię Wam moją opinię na temat karmy dla moich piesków, którą otrzymałam dzięki uprzejmości firmy GRAND VITAL POLSKA





Pierwszą rzeczą jaką od nich otrzymałam jest to karma dla psów Grand Vital mini Adult przeznaczona dla piesków od 1 do 10 kg.masa 400g




Skład karmy: 

  •  odwodnione mięso z drobiu
  • odwodnione wątróbki z drobiu
  • hydrolizowane białko drobiowe
  • kukurydza
  • tłuszcz drobiowy
  • olej z łososia
  • ziemniaki
  • suszone jabłka
  • minerały
  • drożdże piwowarskie
  • frukto-oligosacharydy 100mg/kg
  • mannan-oligosacharydy 150mg/kg
  • ekstrakt z juki 80mg/kg
  • przeciwutleniacze
Co ważne karma zawiera sporo protein(27%) i nie zbyt dużo tłuszczów (16%)

 Jako że psy u mnie w domu są od zawsze miałam do czynienia z wieloma kramami przeróżnych producentów. Wiadomo że każdy producent zachwala swoją karmę, że jest najlepsza, najzdrowsza ma działanie takie a takie itp. itd.
Nie jest istotne to co mówi reklama, najważniejsze jest to czy karma jest odżywcza, nie powoduje u psa kłopotów  z trawieniem i wypróżnianiem oraz czy po danej karmie pies nie zacznie linieć.

Możecie powiedzieć, że 400g karmy o nie wiele i nie da się sprawdzić czy rzeczywiście jest dobra. Powiem Wam szczerze że też tak myślałam jednak okazuje się że nie trzeba stosować karmy przez rok aby się przekonać czy jest skuteczna.
Jak już gdzieś wspominałam mam w domu dwa psiaki krótko i długowłosego niby rasa hipoalergiczna, niby nie zostawia sierści ale powiedzmy sobie szczerze sierści nie zostawiają tylko łyse koty. Ostatnimi czasy

Ten kto ma pieska wie że karmy dla psów mają dziwny zapach... Ta karma ma bardziej przyjemny zapach bardziej można wyczuć nutkę mięsną :)

Jak możecie zauważyć na poniższym zdjęciu karma jest drobna a co za tym idzie idealna dla malutkich pyszczków małych piesków. Nasz zwierzaczek bez problemu może wziąć karmę do pyszczka i spokojnie pogryźć( nie musi się mocować z dużymi kawałkami)



Karma wystarczyła nam na oko 5 dni (pamiętajcie mam w domu dwa głodomory) pierwszego dnia jak tylko napełniłam im miskę to się na nią "rzuciły" a po jej opróżnieniu zaczęły się domagać dokładki.

Powiem szczerze, że już po 2-3 dniach mogłam zauważyć wpływ karmy na moje zwierzaki.
Po pierwsze poprawiła im się "jakość" wypróżniania (załatwiały się regularnie), drugą rzeczą jaką byłam w stanie zaobserwować to poprawa wyglądu sierści - wiem powiecie, że przy takiej ilości karmy to nie możliwe - uwierzcie mi jak karma jest dobra jakościowo to szybko widać efekty.

karma dla psów Grand Vital jak widać jest "skuteczna w swoich działaniach" lecz dla lepszego efektu trzeba karmę stosować regularnie przez dłuższy czas.

Pojemność 400g
cena ok.15zł




Zapraszam na ich profil na Facebooku https://www.facebook.com/pages/Grand-Vital-Polska/295453780558384
stronę internetową http://www.thegrandvital.com/index_PL.html
oraz aukcje na allegro http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25950609

CZ

0 komentarze:

Prześlij komentarz