Ads 468x60px

środa, 20 lutego 2013

Coś zdrowego dla brzuszka - kolejna współpraca

Wczoraj nawiedził mnie Pan pocztowy i przyniósł mi sympatyczną i smaczną paczuszkę to moja najnowsza współpraca.

VIVI tak to oni mi przesłali trochę rzeczy do przetestowania. Firma zajmuje się produkcją zdrowej żywności. Ich produkty jak piszą na swojej stronie są w 100% naturalne, nie zawierają konserwantów, substancji wzmacniających smak i zapach, a także są bez sztucznych barwników czyli jednym słowe samo zdrowie dla naszych brzuszków.

Jak wszyscy wiemy zima wredna pora roku jak już nas odwiedzi to łatwo nie odpuszcza a zimą wiadomo potrzebujemy dużo energii ale nie takiej ze śmieciowego jedzenia czyli wszelkiego rodzaju fast foodów tylko takiego zdrowego .
Co prawda fast foody są smaczne ale też tłuste i kaloryczne a co za tym idzie gdy na wiosnę zrzucimy kurtki i grubaśne swetry to się okazuje, że w udach zostały frytki, hamburger wszedł w biodra i w ogóle wyglądamy jak pączek a jedząc zdrową żywność nie tylko mamy więcej energii a walkę z zimowym dołem ale też mamy lepszą przemianę materii dzięki czemu jedzonko nie zalega tam gdzie tego nie chcemy.

Tak więc VIVI przesyłając mi produkty do testowania jednocześnie postawiła przede mną spore wyzwanie. Jak zobaczyłam zawartość paczki postanowiłam zmienić swoją dietę na bardziej zdrową i może.... mam nadzieję uda mi się do wiosny (albo przynajmniej lata) zrzucić parę zbędnych kilo..

Ok ale dość rozprawiania o problemach z odżywianiem teraz pokażę Wam co takiego otrzymałam


  • Płatki owsiane z żurawiną 250g
  • Zarodki pszenne 120g
  • otręby orkiszowe 120g
  • otręby ze śliwkami 120g
  • musli orkiszowe polskie owoce 375g
  • kaszka kukurydziana błyskawiczna 200g
  • musli owsiane daktyle i migdały 375g
Paczka bardzo mnie ucieszyła zwłaszcza że z mężem uwielbiamy musli także pierwsza opinia już dziś wieczorem :)

A tym czasem zapraszam Was

Na stronę producenta http://www.vivi.com.pl/

oraz ich fan page na Facebooku https://www.facebook.com/pages/Jedz-i-u%C5%9Bmiechaj-si%C4%99/225669237448135 





0 komentarze:

Prześlij komentarz