Ads 468x60px

wtorek, 12 lutego 2013

Bidon ze słomką - Opinia

Kilka dni temu chwaliłam się Wam, że otrzymałam od firmy Baby Ono Bidon sportowy ze słomką i uchwytem.


Bardzo ucieszyła mnie ta przesyłka gdyż jestem właśnie na etapie oduczania mojej córci od butelki.


Przez ostatnich kilka miesięcy próbowałam naprawdę prawie wszystkiego kubki niekapki nie przypadły mojemu maleństwu do gustu gdyż zbyt mocno trzeba ciągnąć żeby się napić tych wypróbowałyśmy trzy różne , zwykły kubek odpada bo co drugi łyk piciu było na brzuszku a nie w buzi mówię wam co ja z nią miałam. Na kubek ze słomką (kupiony w jednej z gazet) reagowała histerycznym płaczem pomimo jej ulubionej postaci na kubku.

Jak tylko przyszedł kurier córcia asystowała mi przy rozpakowywaniu przesyłki. Jak tylko zobaczyła bidon zaczęła wołać że chce pić, w tym momencie postanowiłam sprawdzić jak będzie reagowała na tę formę otrzymywania picia. Więc szybkie mycie, wyparzanie i ulubiona herbatka mojej córci wylądowała w bidonie.

Nie ukrywam ku mojej ogromnej radości córka od razu spróbowała się napić i..... udało się :) w ciągu tygodnia moja córcia ograniczyła korzystanie z butelki do nocnego picia.

Opis produktu - moje spostrzeżenia:

* pojemność 350ml
* kolory żółto-zielone są przyjazne dla dziecka
* produkt wykonany z wysokiej jakości materiału
* górna część bidonu jest wykonana z twardszego plastiku natomiast dolna (czyli ta do której nalewamy piciu) jest delikatnie elastyczna
* po bokach bidonu znajdują się wypukłe prążki pełniące funkcję antypoślizgową
* bidon posiada też uchwyt, który spełnia podwójną rolę
             1. może służyć jako rączka do trzymania bidonu przez dziecko
             2. idąc z dzieckiem na spacer możemy po prostu przymocować bidon do paska u spodni dzięki czemu mamy wolne ręce
* wysuwana słomka jest wykonana z miękkiego tworzywa dzięki czemu nie ma ryzyka pokaleczenia dziąseł oraz warg przez dziecko
* zamknięcie bidonu chodzi na tyle ciężko że nie mamy ryzyka samoczynnego się otwarcia oraz rozlania picia jednocześnie chodzi  tak lekko, że dziecko jest w stanie samo otworzyć i zamknąć bidon
* co najważniejsze dla mojej córki bardzo lekko i przyjemnie się z niego pije (miałyśmy podobny bidon innej wiodącej marki to córcia musiała się nieźle namęczyć żeby się napić)
* jest pozbawiony skomplikowanych zaworków dzięki czemu bardzo łatwo i szybko się go myje a złożenie po umyciu zajmuje chwilę
* bardzo przystępna cena ok. 15 zł oczywiście w zależności od sklepu
* bidon świetnie się sprawdza w domu, podróży na spacerach
*co ważne  jak zapewnia producent produkt jest pozbawiony Bisfenolu A, który może być przyczyną niektórych chorób.

* Produkt przeznaczony dla dzieci od 12 miesiąca






Gorąco polecam ten produkt wszystkim mamom które są właśnie na etapie oduczania dzieci butelki.


Zapraszam na stronę producenta i sklep internetowy : http://www.babyono.com/
profil na facebooku : http://www.facebook.com/BabyOno

Produkt otrzymałam do testowania dzięki uprzejmości Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz