Ads 468x60px

piątek, 25 stycznia 2013

Współpraca - Żel do toalet

Dzięki uprzejmości i okazanemu mi zaufaniu otrzymałam w tym tygodniu do przetestowania *żel do toalet WC EXPERT*.


Firma  MARCHEM z Cieszyna która przekazała mi ten produkt do testowania jest polskim producentem tego unikalnego żelu do toalet z opatentowanym w Europie specjalnym systemem dozowania, przeznaczonym do najpopularniejszych w naszych domach toalet z tzw. dolnopłukiem.**




 Powyższy żel przymocowujemy do tradycyjnej spłuczki toaletowej.

Takie rozwiązanie ma wiele plusów które zauważyłam już po pierwszym użyciu:

* montaż żelu jest higieniczny - nie musimy się obawiać kontaktu z produktem
* korzystając z toalety nie mamy styczności z chemią użytą do każdorazowego odświeżenia toalety (jak to bywa w przypadku kostek do WC)
* żel jest dozowany bezpośrednio do wody znajdującej się w spłuczce
* brak *samoczynnego* wyciekania do toalety jak to bywa w przypadku żeli zawieszanych w muszli
* sami decydujemy ile żelu użyjemy
* woda zawierająca żel podczas spłukiwania dociera do wszystkich zakamarków toalety ( w przypadku zawieszek jest z tym problem)
* nie musimy się bać że koszyczek z kostką dostanie się do toalety
* świetne rozwiązanie gdy ma się małe dzieci w domu, wszystkie mamy dobrze wiedzą że nie znamy dnia ani godziny kiedy malutkie rączki naszych pociech powędrują do muszli żeby sprawdzić czy to kolorowe co tam wisi jest równie smaczne na jakie wygląda
* estetyczny biały kolor opakowania doskonale komponuje się ze spłuczką
* przyjemny zapach


W chwili obecnej firma promuje ten produkt i jest dostępny tylko w trzech hurtowniach:

1. Popławski Środki Czystości
    Miejscowość: Krupski Młyn
2. P.W. WOMAX
    www.womax.pl
    Miejscowość: Częstochowa
3. PHU "Janex" Janusz Bruszko
    Ulim 5 66-446 Deszczno
     
janex-ulim@wp.pl


Naprawdę warto kupić ten produkt ponieważ zaoszczędzi Wam wiele problemów związanych z tradycyjnymi kostkami toaletowymi.

 Dajcie mi kilka dni na dokładne przetestowanie produktu to a zamieszczę dokładniejszą opinię na jego temat.

**Niektóre informacje o produkcie zostały  zaczerpnięte ze strony producenta

1 komentarze:

MARIOLA WILK pisze...

u mnie też ten żel w domu... Jestem z niego mega zadowolona i szczerze polecam!

Prześlij komentarz