Ads 468x60px

niedziela, 6 stycznia 2013

Przetestowałam : Młynki z przyprawami KOTANYI

Jakiś czas temu na Facebooku odbywał się konkurs "testerski" gdzie po odpowiedzeniu na 2-3 pytania testowe i jedno opisowe można było zostać testerem wypranego przez siebie młynka z przyprawą.
Kompletnie nie wierząc w to że wygram cokolwiek wybrałam dla siebie czosnek.
 Dwa dni przed wigilią odwiedził mnie listonosz wręczając paczkę z poniższą zawartością.




Jak słusznie zauważyłyście słoiczek został już częściowo opróżniony. Używam go do większości potraw. Osobom, które lubią spędzać czas pośród garnków gorąco polecam ten sposób przyprawiania potraw.
Młynki z przyprawami Kotanyi maja dwu stopniową regulację grubości mielenia. gdy naciśniemy na młynek od góry będziemy mieć drobno mieloną przyprawę natomiast gdy wykonamy ruch  jak byśmy chcieli zdjąć szarą osłonę z młynka przyprawa będzie grubiej zmielona. Jeśli ktoś chce "zamaskować" smak czosnku w potrawie powinien wybrać drobniej zmieloną przyprawę. Smak zostanie poprawiony natomiast czosnek nie będzie wyczuwalny dla jedzącego naszą potrawę.
Osobom lubiącym wyrazisty posmak czosnku proponuje dodać większą ilość grubo zmieloną.
Wczoraj robiłam domowy sos czosnkowy i oczywiście głównym składnikiem był czosnek z młynka Kotanyi.


Dodatkowym bonusem związanym z konkursem testerskim była możliwość wypełnienia krótkiej ankiety (tylko dla osób, które wygrały) i otrzymaniu "słodkiego" młynka tym razem losowo wybranego przez organizatora konkursu.

Gdy w sylwestra pojawił się u mnie listonosz nie posiadałam się z radości gdy w paczce znalazłam.....

tak tak dobrze widzicie CZEKOLADA DO KAWY I DESERÓW :) jeszcze dobrze nie zamknęłam drzwi za listonoszem jak już czekolada wskoczyła do mojej kawy mmmm cóż to była za rozkosz wypić kawę z czekoladą.

W przeciwieństwie do powyższego czosnku, który poza sobą samym składu nie posiada zawartość słoiczka z czekoladą jest bardziej bogata a znajdziemy w nim co następuje:

* granulki kakaowe
* płatki czekoladowe -10 %
* ziarna kakaowe - 5%
* draże cukrowe

Słodki młynek tak jak wszystkie od tego producenta posiada dwustopniową regulację mielenia.
Wiórki czekoladowe są świetne do kawy, ciasta, budyniu oraz wielu innych deserów.

Obecnie Kotanyi w swojej ofercie posiada ok. 22 młynków, z którymi możecie zapoznać się TUTAJ

Cena młynka ok 13-14zł

Gorąco polecam wszystkim te młynki, ja już szykuję sie do zakupu kolejnego ale przy takim wyborze ciężko wybrać jeden...

0 komentarze:

Prześlij komentarz