Ads 468x60px

środa, 24 kwietnia 2013

Proszek do prania Concertino - Opinia

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania trzy próbki proszku do prania Concertino Baby.

Troszkę mi się zawieruszyły dlatego post jest "opóźniony"




Producent o proszku:

CONCERTINO BABY Color - hipoalergiczny proszek do prania
  • Testowany dermatologicznie
  • Posiada pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie
  • Przeznaczony do prania bielizny niemowlęcej i dziecięcej
    oraz odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików
  • Specjalna formuła zapobiega blaknięciu kolorów
  • Łagodny ale skuteczny
  • Dobrze się wypłukuje
  • Ekologiczny - nie zawiera fosforanów ani zeolitów
  • Do prania ręcznego, w pralkach automatycznych i wirnikowych w temp. 30°C - 60°C
  • Wydajny: proszek 1,6 kg = 16 prań 

Proszek został przetestowany na niemowlęcych ubrankach i o to co ciekawego zauważyłam.

  •  zgadzam się z producentem co do tego, że proszek dobrze się wypłukuje co jest niezwykle ważne przy praniu dziecięcych ubranek.  
  • ma bardzo delikatny nie drażniący zapach
  • nie uczula skóry maleństwa
  • chroni kolory
  • jest bardzo wydajny - otrzymana przeze mnie próbka 300g według zaleceń jest na jedno pranie. Ja Wam powiem, że u mnie wystarczył na ok. 5 prań i wszystko było ok
  • Dobrze usuwa plamy - choć przy tych cięższych musimy się niestety wspomóc odplamiaczem
  • idealny do prania i w pralce i ręcznego
  • przystępna cena za opakowanie 1,6kg zapłacimy ok.18 zł
  • Ubranka maluszka po wyjęciu z pralki pachną świeżością , nie przechodzą zapachem proszku
  • są miękkie i miłe w dotyku
Zapraszam na stronę producenta Concertino

0 komentarze:

Prześlij komentarz