Ads 468x60px

wtorek, 25 czerwca 2013

Dzbanek filtrujący Aquaphor

Jakiś czas temu dzięki uprzejmości firmy Aquaphor otrzymałam do przetestowania dzbanek do filtrowania wody.

Troszeczkę o firmie:
AQUAPHOR - światowy producent i lider w sprzedaży szerokiej gamy systemów do oczyszczania wody, od ponad 18 lat opracowuje dla swoich klientów najnowocześniejsze rozwiązania w tej dziedzinie.
Firma powstała w 1992 roku. Dziś firma AQUAPHOR zatrudnia ponad tysiąc pracowników i działa poprzez rozbudowaną sieć partnerów, oferujących filtry AQUAPHOR milionom rodzin w ponad 20 krajach świata.
AQUAPHOR POLAND Sp. z o.o. wychodzi naprzeciw oczekiwaniom milionów Polaków, codziennie zmagających się z problemami twardej, zażelazionej i przesyconej chlorem wody.

A w ten sposób producent pisze o dzbanku:

Opis
Amethyst to połączenie nowoczesności z niewielkimi rozmiarami. Wyposażony w ruchomą pokrywkę, umożliwia nalewanie wody bez konieczności jej zdejmowania. Posiada mechaniczny wskaźnik zużycia wkładu, zliczający każdorazowe napełnienie dzbanka wodą. Wszystkie elementy filtra wykonane są z wysokiej jakości plastiku spożywczego.
  • Usuwa wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia występujące w wodzie wodociągowej, w tym m.in. chlor, metale ciężkie, produkty ropopochodne, pestycydy i związki organiczne.
     
  • Obniża twardość wody
    Przeznaczony do średnio-twardej wody
Wymienne wkłady filtrujące
  • B100-25 - Wymienny wkład filtrujący do filtrów dzbankowych. Usuwa wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia z wody wodociągowej. Może być stosowany także w filtrach dzbankowych produkowanych przez polskich i europejskich producentów
Specyfikacja
Wymiary: 253 x 117 x 255 mm
Pojemność dzbanka / lejka: 2,8 / 1,4 L
Wydajność: 170 L
Szybkość filtracji: 3-10 min na lejek

Usuwane zanieczyszczenia
Chlor: 100%
Produkty ropopochodne: 95%
Metale ciężkie: 99%





Moja opinia:

Dzbanek do filtrowania wody jest wykonany z wysokiej jakości plastiku. 

Kolorystyka oraz profil dzbanka jest bardzo przyjemny dla oka i estetycznie wygląda w kuchni.



Napełnianie dzbanka jest bardzo łatwe. Nie trzeba ściągać pokrywy by nalać wodę. Wystarczy przesunąć mały przycisk na rączce i rozsuwają nam się "skrzydełka"

Dzbanek posiada wymienny filtr, którego wymiana także jest niezwykle prosta.





U mnie w domu jest bardzo twarda i zanieczyszczona woda. Dlatego dzbanek Aquaphor był dla mnie wybawieniem. Jak wiecie mam w domu małe dziecko, którego zdrowie jest dla mnie najważniejsze.
Filtrując wodę przed gotowaniem mam pewność, że woda którą podaję dziecku do picia jest wolna od zanieczyszczeń.

Drugą bardzo ważną dla mnie rzeczą jest fakt że nie muszę już tak często odkamieniać czajnika. Wcześniej zdarzało się tak, że musiałam 2-3 razy w roku wymieniać czajnik bo nie dało się go już odkamienić.

Filtry do dzbanka są łatwo dostępne, dostaniemy je w każdym Hipermarkecie Carrefour.

Cena jak na dzbanki tego typu jest przystępna w porównaniu do wysokiej jakości i dobrego filtrowania.



6 komentarze:

PaulinowyBlog pisze...

Świetna rzecz!
Dostałam taki od Dafi i jestem strasznie zadowolona już niedługo recenzja :)

Żaneta Serocka pisze...

gratuluję współpracy, przydatna rzecz :)

Unknown pisze...

Dużo słyszałam o takich dzbankach filtrujących ;)

MagdaleNails pisze...

Dzbanek ma tylko jeden minus. Dziwnie rozwiązali opcję, że trzeba czekać aż cała woda się przefiltruje przez to, że będzie się nam lała nieprzefiltrowana z przefiltrowaną... wystarczyłby kawałek plastiku więcej na przegrodę ;) no i nie wiem jak w twoim, ale w moim denko czasem odpada przy nalewaniu, nie wiem czy to wada jednej sztuki czy wszystkich Aquaphorów. Mamy zarówno Aquaphora, jak i Dafiego, tylko Dafi jest 2l, a Aquaphor 1l i zimą używamy A. a latem D. przez większe zapotrzebowanie xd

Pozdrawiam, MT z www.testandwrite.blogspot.com

INSZAWORLD pisze...

długo czekałaś na odpowiedź w sprawie spółpracy

anonimowy pisze...

Filtry do wody to świetna sprawa! Mam Bregus ProTech. Jestem zadowolona. Cieszę się krystaliczną wodą. Różnica ogromna. Pozdrawiam

Prześlij komentarz