Ads 468x60px

wtorek, 6 listopada 2012

O mnie

Witam wszystkich na moim blogu. Nadszedł czas abyśmy się trochę poznali. To może ja zacznę :)
29 lat temu w piękne lipcowe popołudnie powitałam ten świat. Ku uciesze moich rodziców otrzymałam imię Marta. Gdy trochę podrosłam okazało się że nie potrafię usiedzieć w miejscu nawet 5 minut ciągle mnie gdzieś nosiło. Jak miałam cztery lata moja mama ciągle słuchała że albo siedzę na drzewie albo innym garażu. Zdawało by się że będzie ze mnie alpinistka no ale jak już powszechnie wiadomo człowiek z wiekiem poważnieje i się wycisza więc i mnie to w końcu dopadło.
(…)
Teraz gdy zbliżam się do magicznego wieku 30 lat moje życie się już ustabilizowało. Obecnie mam stałą pracę (chociaż właśnie jestem na cudownym urlopie wychowawczym), męża oraz moja najukochańszą niespełna dwu letnią córeczkę :)
O tym jak zaczęła się moja przygoda z testowaniem napiszę troszkę gdzie indziej.

0 komentarze:

Prześlij komentarz